diumenge, 25 de novembre del 2012

Unes gotes d'inspiració

He descobert recentment, gràcies al web "Hablando de ciencia", un lloc que m'ha agradat força: Zen pencils.
En ella, setmanalment i des de febrer passat, l'il·lustrador australià Gavin Aung Than ens mostra, en format de còmic o de pòster els pensaments de personatges més o menys coneguts.

Moltes de les cites són magnífiques i les adaptacions són sovint corprenedores. Una de les que més m'ha sorprès és la de la clàssica lletania de la por de l'obra de Frank Herbert Dune (ai, quins anys aquells de cienciaficcionaire irredent!).

Com que algunes són de científics (molts d'ells ja reconeguts aquí) i això intenta ser un blog de ciències, us les recomano especialment.

Poso aquí directament aquesta d'Einstein...


...i que tant em recorda la meva feina diària.

N'hi ha unes quantes més de científics, entre les quals algunes que ja hem vist aquí dites pels seus autors, com aquesta de Richard Dawkins o aquesta altra de Neil deGrasse Tyson.

També en tenim de Carl Sagan, Neil Armstrong o Richard Feynman, però la meva preferida és aquesta de Phil Plait, astrònom, tant pel que diu com per com s'ha il·lustrat.

Que les gaudiu!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada