dimarts, 30 de juliol del 2013

Comiat momentani (o potser definitiu)

Ja fa més de dos anys que vaig començar aquest blog amb les intencions que vaig expressar a la primera entrada i no les repetiré aquí.

Si algú que conec encara n'és al cas (ei, que hi ha algú?) se n'haurà adonat que aquest any el ritme ha afluixat molt. No ha estat per massa feina (a vegades, sí, però no en general) o per falta de ganes (que també, però un cop m'hi poso m'ho passo prou bé i aprenc molt). És bàsicament falta de feed-back: si pràcticament ningú et fa un comentari (excepte l'amic Marc, al qual mai agrairé prou la seva inconstant constància) és que no interessa prou.


I és clar, això de publicar material més o menys propi a Internet mola molt però si no s'ho mira ningú no deixa de ser una p... mental.


És cert que hi ha hagut més de 4600 visites però un cop d'ull a les estadístiques que proporciona el propi blogger:



Amplieu si teniu curiositat

ens indiquen que són de gent que busca informació (a vegades sobre vestits de comunió de gala!). 41 cops m'han buscat a mi, ara, vés a saber amb quines intencions!

Vist el panorama, he decidit donar-li una última oportunitat al blog. Al setembre tornarà amb una cara renovada i seguiré el consell que em va donar algú fa temps i tindrà associat un Facebook i un Twitter, a veure si així el fem córrer més.

O aquesta és la idea. S'esperen (s'anhelen) suggeriments.

I, per acabar el curs, una ullada al país dels somnis: El tràiler oficial del remake de Cosmos:





2 comentaris:

  1. Espero que el "rentat de cara" a què fas menció rutlli, jo portava un temps sense mirar i ara em trobo amb aquesta notícia.
    Passa un bon estiu i recorda que sempre tindràs aquest lector!

    P.D: Respecte als comentaris crec que hi ha un sistema amb el que no cal registrar-se a blogger, crec que es deia "disqus".

    ResponElimina
  2. Ei, sí que hi havia algú. Moltes gràcies. Exploraré això dels disqus que, d'entrada, ni idea de què és.
    Fins al setembre, si tot va bé.

    ResponElimina